Критерії оцінювання учнівської діяльності
Критерії розроблені Кулик К.О.
Критерій/бали
|
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
Розуміння завдання
|
-точне розуміння завдань;
- повне оволодіння поставлених задач;
-аналіз та виконання запитань та чіткі відповіді на них;
- проаналізовані запитання завдання та
перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної
відповіді.
|
-не повне розуміння виставлених завдань;
- розуміння завдання є достатньо повними, учень вільно
застосовує поданий матеріал, уміє аналізувати,
встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити
висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його повна, логічна,
обґрунтована, але з деякими неточностями.
|
-зібрана інформація не відповідає правильності;
-включені додатки не мають відношення до завдань;
- зібрана інформація не
проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання завдання квесту.
|
Виконання завдання
|
-завдання виконано безпосередньо конкретно та вірно з
посиланнями на ресурси;
-віповіді підтверджуються цитатами;
- завдання виконано вчасно у визначений часовий
проміжок.
|
- За обсягом відповідь на завдання сягає норми, його тема розкривається,
виклад загалом зв’язний, але робота характеризується недоліками (відсутня
самостійність суджень, їх аргументованість, добір слів не завжди вдалий
тощо).
|
-мета досягається
лише часткова;
-
відсутні приклади
та висновки;
-
завдання
виконанні не повністю, без якихось посилань чи додатків;
-
завдання виконано
з затримкою.
|
Якість аргументації
|
-діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати
різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію;
- висловлюють і аргументують
свою думку; вмiють зiставляти різні погляди на той самий предмет, оцінювати
аргументи на їх доказ;
|
-Учень загалом вправно бере участь у завдані, досягаючи
мети, висловлює судження і певною мірою аргументує їх за допомогою
загальновідомих фактів;
|
-відтворення незначної частини завдання , нечітке
уявлення про об'єкт вивчення;
|
Творчий підхід
|
-вміння
виявляти проблеми та розв'язувати їх, формулювати гіпотези;
-створенні власні розробки;
-учнями представлені різні варіанти щоди рішення
завдання;
-індивідіальність відповідей.
|
-використаний шаблоний підхід до вирішення завдань;
-учнями зроблені висновки а також представленні 1-2
варінти рішення завдання;
|
-творчий підхід відсутній;
-відсутність повної індивідуальності роботи, а також
відсутність висновків.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий