Критерії оцінювання



Критерії оцінювання учнівської діяльності
Критерії розроблені Кулик К.О.                                                              
Критерій/бали
3 бали
2 бали
             1 бал
Розуміння завдання
-точне розуміння завдань;
- повне оволодіння поставлених задач;
-аналіз та виконання запитань та чіткі відповіді на них;
- проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної відповіді.
-не повне розуміння виставлених завдань;
- розуміння завдання є достатньо повними, учень вільно застосовує поданий матеріал,  уміє аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його повна, логічна, обґрунтована, але з деякими неточностями.
-зібрана інформація не відповідає правильності;
-включені додатки не мають відношення до завдань;
- зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на  запитання завдання квесту.
Виконання завдання
-завдання виконано безпосередньо конкретно та вірно з посиланнями на ресурси;
-віповіді підтверджуються цитатами;
- завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок.
- За обсягом відповідь на завдання  сягає норми, його тема розкривається, виклад загалом зв’язний, але робота характеризується недоліками (відсутня самостійність суджень, їх аргументованість, добір слів не завжди вдалий тощо).

-мета досягається  лише часткова;
-    відсутні приклади та висновки;
-    завдання виконанні не повністю, без якихось посилань чи додатків;
-    завдання виконано з затримкою.

Якість аргументації
-діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію;
- висловлюють і аргументують свою думку; вмiють зiставляти різні погляди на той самий предмет, оцінювати аргументи на їх доказ;

-Учень загалом вправно бере участь у завдані, досягаючи мети, висловлює судження і певною мірою аргументує їх за допомогою загальновідомих фактів;

-відтворення  незначної частини завдання , нечітке уявлення про об'єкт вивчення;

Творчий підхід
-вміння виявляти проблеми та розв'язувати їх, формулювати гіпотези;
-створенні власні розробки;
-учнями представлені різні варіанти щоди рішення завдання;
-індивідіальність відповідей.

-використаний шаблоний підхід до вирішення завдань;
-учнями зроблені висновки а також представленні 1-2 варінти рішення завдання;
-творчий підхід відсутній;
-відсутність повної індивідуальності роботи, а також відсутність висновків.
                       

Комментариев нет:

Отправить комментарий